Trasiga skor

Ja nu är det äntligen helg. Slutade tom vid lunch idag. Riktigt skönt, så nu steker jag lite här på altan och doppar mig lite i poolen. Det kan inte blir bättre! :)

Förut när jag skulle hem med bussen tog jag en snabbis in på Ica Spiralen och sen när jag skulle gå till bussen gick mina sandlaer sönder precis vif uteservering vid Fräcka. Och jag tycker det är så jobbigt att gå förbi där speciellt när jag var tvungen att ta av mej skorna och gå barfota. Sen var jag självklart ringa och klaga för J varpå han säger det är ingen som märker det. Jo vad händer det första busschauffören säger när jag går på bussen. "Går du utan skor?" Jaja, det är väl sånt som händer antar jag.

Passar på att slänga in några bilder i värmen. Imorrn blir det skärgården med J:s föräldrar!














Kommentarer
Postat av: Lillemor

^Åhhh typiskt med skorna =(



Men de var nog ingen annan som brydde sig =)

jag vill ha en sån rosa ring!!! Please.... Trevlig helg på dig. Kram

2010-07-03 @ 11:45:12
URL: http://singelammaistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0