Lunchrast...

Hej!

Sitter på jobbet nu och har lunchrast. Så skönt med fredag, men ändå lite stressande. Ska nämligen till Stockholm nästa vecka måndag-fredag och det betyder att jag måste ta med allt jag ska ha med till Stockholm idag, så då gäller det att va vaken när man går härifrån så man inte glömmer något! :)

Funderar lite på mitt hår.... känner lite sug att färga det kanske lite mörkare men jag vet inte.... Tanken startades efter Monkas kommentar så jag skyller på att hon har satt griller i huvudet på mig! ;)

Nej nu ska jag fortsätta här så jag blir klar och får gå hem sen!

Ha en superbra fredag! :)

Kommentarer
Postat av: Monka

hehe, tycker jag om...=)

Klart du ska slå till, går alltid att färga om, om du inte trivs.

KRAM

2009-09-19 @ 12:47:03
URL: http://monkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0