Lite hungrig, mycket trött

Ja nu sitter jag på tåget igen, är på väg hem från Stockholm. Är så himla trött, vi var nämligen ute å slarvade igår. Va på Akkurat med delar av Iteration och käkade musslor, hamburgare och drack gott. En riktigt trevlig kväll. Vart inte så sent... va hemma vid 12 men är ändå jättetrött idag.

J skulle va hemma när jag kom så jag hoppas han har något bra förslag till kvällsmat för jag lär va riktigt hungrig när jag kommer hem kan jag tänka mej.

Imorrn komemr Sanna och Macke så det ska bli kul, va ett tag sen nu vi umgicks alla fyra. Känns som att jag eller J är i Stockholm jämt eller iallafall jag nu. Förra veckan var jag borta hela veckan, den här veckan var jag borta mndag-torsdag, nästa vecka är jag borta tisdag-torsdag och veckan efter det är jag borta hela veckan. Så det finns jobb att göra :) Får se om det lugnar ner sig sen men man ska aldrig va säker! ;)

Kram

Kommentarer
Postat av: anna

ååååh akkurat! världens mysigaste! och god öl..men de dricker ju ändå inte du;)

2009-10-01 @ 19:18:35
URL: http://dagenskakaa.blogg.se/
Postat av: Ullis

Ja men de har faktiskt cider också, bara så du vet!!! :D

2009-10-03 @ 01:48:26
URL: http://askenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0