Nästan levande.

Jo jag lever, nästan iallafall. En hemsk bacill har flyttat in i min kropp och det tycker jag inte om. Började i måndags med att jag vaknade upp och kände mej hängig och lite tjock i halsen. Började kurera med vitlök i mängder och c-vitamin och satt med filtar på jobbet. Men när jag kom hem från jobbet på tisdagen kände ja att nej mina kurer hade inte hjälpt och jag hade nu också fått feber. Så i onsdags och igår låg jag hemma men idag är jag tillbaka på jobbet. Feberfri men fortfarande för j-a förkyld men jag hade lite saker härt jag var tvungen att göra för att nästa vecka är jag i Stockholm måndag till torsdag.

Annars i helgen hade vi släktkalas för att fira min faster som är på besök i Sverige. Och fest kan jag säga att det blev. Vi började klockan 3 och vi slutade klockan 2 på natten. Vart till och med dans i våran "matsal". Det var så himla roligt men det var lite mindre roligt när jag vaknade upp på söndagen men världens baksmälla. Men det är sånt man får ta. Faster Gun kommer ju bara hem ungefär var 5:e år så då får man bjuda till lite! ;-)

Ihelgen blir det lugnt. Vi ska ut och käka på Asken imorgon för jag och älsklingen firar 2 år (!) i helgen och sen på söndag tänkte vi kanske att Linda, Hnerik och Mille hade lust att bjuda på kvällsmat. De vet inte om det än dock så vi får väl föreslå våra planer för dem! =)

Nej nu måste jag fortsätta här!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0