Stockholm och andas högt

Har precis kommit hem från Stockholm nu eller ja.. jag har hunnit med att käka också. Har varit uppe på huvudkontorey idag på förvaltningsmöte så det har varit fullt upp hela dagen.

Imorse när jag åkte taxi till tåget så satt taxichaufföen och andades jättehögt och det är nåt jag inte klarar av detsamma gäller när man sitter i telefon och kunder andas högt. Det är inget jag stör mej på med folk som jag känner men just det att främlingar andas högt. Jag är väl lite störd så där men men så är det med det.

Igår var jag och hälsade på Linda och Mille en stund sen var jag även och tränade ett jympapass. Hoppas bara att jag kan fortsätta vara duktig och träna ordentligt.

Nej känner mej inte riktigt fokuserad nu, kollar på tv samtidigt så det är väl inte så konstigt.

Tänkte bjuda på två bilder från när jag, Johan, Sanna och Macke var i Berlin, titta och njut! ;-)




 


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej Ullis! Kul o se att du skriver blogg. Nu var det alldeles för länge sedan vi hördes igen ;) Hur är det med dig? Hus låter spännande, vad jobbar du med? Kika gärna in på min blogg. Kram Frida

2009-01-14 @ 22:22:33
URL: http://funfair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0