Jo, jag lever faktiskt!

Tänkte bara berätta att jag faktiskt fortfarande lever. =) Va ju ett tag sen jag uppdaterade nu både Berlin-resa, jul, nyår och födelsedagar har passerat men men så är det. Vi har hållt på så mycket hemma så jag har itne haft någon tid och faktiskt ingen lust heller när jag har varit ledig. Man sitter vid datorn varje dag på jobbet så då är man faktiskt itne så sugen på att sitta på sin semester.

Den här veckan blir jag nog själv några nätter kanske iallafall. Johan ska eventuellt till Stockholm men eftersom de alltid har så bra framförhållning vet man ju aldrig.

Ska iväg sen och träna med Maria. Ska köpa nytt kort och det blir nog både Gym och Gympa denna gången så det blir nog bra.

Nej nu måste jag sluta min rast är slut och det är dags att börja jobba igen.

Ha det bra! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0