Död dator!

God morgon! Sitter här på jobbet nu och känner att motivationen tryter, min bärbära dator är stendöd och så sitter jag och väntar på att få svar på att mail så jag kan börja med en grej. Men men så kan det vara ibland.

Igår var jag och Maria jätteduktiga som var och gymmade, riktigt skönt att komma igång med träningen igen. Det har ju inte vart så mycket på den senaste tiden men men det blir det ju ändring på nu.

Ihelgen har vi tagit det lugnt... I fredags var vi hos brorsan för han har fyllt så det var mat och så där. Och så självklart är det ju alltid mysigt att hålla lite i Mille! =) Sen på lördagen var Joahn och åkte skidor i Yxbacken så jag var hemma och städa undan lite sen tog jag även en promenad så jag kände mig lite duktig som rörde lite på ig iallafall! =) Sen på kvällen åkte vi till Monky och Robban och åt god mat och hade allmänt trevligt. =)

Idag ska jag förbi Henrik, Linda och Mille och sen blir det nog att träna idag med men denna gången jympa. Johan är fortfarande i Stockholm så jag får klara mig bäst jag kan och jag klarar mig faktiskt bra fast det blir ju lite tomt i huset när man är själv. Igår var jag ute och hämta ved vid 9-10-tiden och då blev jag lite nojjig. För det första är det ju kolmörkt ute och så inbillar jag mej att när jag är nere i vedboden ska någon ta sig in i huset och gömma sig och sen när jag kommer tillbaka och har låst dörren så ska de överfalla mig eller ännu värre när jag ligger och sover. Fast det händer ju aldrig och skulle Johan ha varit hemma hade jag aldrig fått för mig något sånt. haha

Ja nu har jag fått mailet jag har väntat på så nu ska det jobbas!=)

Vi ses snart igen hoppas jag! ;-)

Kram

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Hej på dig =)



Lämnar ett litet avtryck hos dig =) Ha de bra jobba inte ihjäl dig nu. Kram

2009-01-13 @ 16:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0