Första natten alldeles själv.

Inatt har jag för första gången sovit själv i huset och det jättebra. Johan är i Stockholm den här veckan så det är inte annat än att man får sova själv. När vi köpte huset var jag ju lite skrajsen vid tanken på att sova själv men det är ju Johan som har sovit själv ganska mycket eftersom det för omväxlings skull är jag som sovit borta i Stockholm. Men som sagt nu har jag sovit själv och det var inga problem.

Idag ska jag träffa Sofie på en fika efter jobbet. Var jättelängesen jag träffade henne så det ska bli kul. Sen blir det att åka hem till Henrik, Linda och Mille och se hur de har det nu när de har kommit hem. Har ju inte sett heller hur det blev i sovrummet sen de målade som så det får jag se nu också.

På lördag är det ju sen dags för maskerad, vi blir förhoppningsvis några stycken och då blir det fest.

Nej dags att fortsätta jobba. Känns som jag avslutar alla inlägg med denna fras men så är det när man sitter på rasten och skriver.

Kram Ulrika

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Hej!ta chansen och var med i min tävling,du kan vinna ett armband=)

2008-12-10 @ 13:28:20
URL: http://charlottaz.blogg.se/dolce

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0