Jag vill också vara med...

Nu ska jag också börja blogga hade jag tänkt. Det kommer inte bli någon speciell blogg utan det kommer bli lite allt möjligt.

Ja, sitter nu på jobbet och det är halvsegt fast jag slutar om tre kvart så det är skönt. Ska sen hem och göra kålpudding, har varit sugen på det typ en vecka men jag har varit så pank så det fick bli idag istället. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge sägs det ju.

Sen ska det bli städning för mäklaren komemr imorgon och ska värdera och förhoppningsvis fota också så min lägenhet kommer ut snart och blir såld snabbt eftersom jag och älsklingen snart förhoppningsvis får någon lägenhet.

Men den som lever får se, jag kanske skriver imorgon eller på fredag det märks.

Kommentarer
Postat av: Anonym

heter du askenebrg?

2007-12-24 @ 10:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0