Träning

Har precis kommit hem från träningen. Jag och Elli körde först 20 minuter på crosstrainer och sen körde vi ett Corepass. Core är nog jätteeffektivt när man väl lär sig att hålla spänningen i magen man ska ha hela tiden. Men än är inte jag där och kan hålla den hela tiden men ju mer man tränar.

Är rädd för att äcklet även har kommit till vårat hus. Johan ligger i sängen och mår inte bra men jag hoppas att han inte kräks! så jag håller mej i soffan så länge jag kan.

Nu ska jag kolla på Familjen Annorlunda. Det är så fascinerande att de orkar och klarar så många barn! :)

Kommentarer
Postat av: Monka

Hoppas ni inte blir sjuka!!

2010-01-26 @ 18:05:53
URL: http://monkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0