Söndagsångesten

Har precis kommit hem från landet och firande av min bror. Mille är så himla go så man bara vill pussa och krama på honom hela tiden! :)

Imorse vaknade jag tidigt, trots att det blev ganska sent igår, så i väntan på att J skulle vakna satt jag och pyssla lite och då blev de här två till:

Mitt första armband med länkar (?!)

Tag med budskap på rosa sidenband


Och så var det ju det med söndagsångesten vilket jag inte har idag. Jag och J pratade om det i onsdags att varje söndag säger man att man ska gå och lägga sig tidigt för att man ska upp tidigt sen på måndagsmorgon och likt förbannat ligger man där och vänder och vrider på sig i sängen och kan inte sova, så vi bestämde då att söndagar i framtiden kommer bli filmkväll tills man somnar och att vi aldrig ska känna den pressen över att gå och lägga sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0