Beställning

Nu ikväll har jag pysslat på en beställning. Ett armband och ett halsband.

Vart riktigt nöjd faktiskt. Andra gången jag gör länkat så det blir bättre och bättre.

Sen pilla jag även på det här som jag egentligen gjorde för ett tag sen men som behövde en sista justering.

 

J är inte bra än men han har iallafall inte kräkts så förhoppningsvis är det "bara" magflunsa.

 

Imorgon blir det biomys med Maria. Snabba Cash ska vi se och sen ska vi pröva den nya indiska restaurangen Indra. Ska bli så mysigt! :)


Kommentarer
Postat av: Lillemor

Åhh jag vill också ha ett sånt där fint armband med rosa pärlor o prinsesskrona =) Kan inte jag få beställa ett sånt?? Du är super duktig ju! Kram

2010-01-27 @ 09:20:00
URL: http://singelammaistan.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Hej igen jag tror jag vill ha ett med svart flätat band om de går bra =) Name your price darling =)Ses imorgon kram

2010-01-27 @ 18:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0