First Royal Star Älvsjö

Ja, nu sitter jag på hotellet i Stockholm. Jo för jag är i Stockholm och stannar till på torsdag. De ringde från hotellet förut och frågade ifall jag och Berit kunde dela rum inatt för det hade blivit strul med bokningen och att de självklart skulle bjuda på middag. Jag sa ja och vi hoppades såklart att vi skulle få tvårätters och två glas vin som förra gången det hände (hände samma sak i december) och helt riktigt när vi kom hit gav de oss två matbiljetter med tvårätters middag och två glas vin men sen när vi kommer upp på rummet möts vi av denna syn:



Då blir man så himla glad! Vi bor ju här ofta (läs alltid) när vi är i Stockholm och när man får det här bemötandet när det har blivit fel så känner man sig så himla uppskattad. Vi bor här ofta och det får vi känna också genom så himla service. Man kan inte få annat än en toppenkväll ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0