Lite om mej...

En kompis skickade detta till mej så jag gör väl samma sak och fyller i detta! =P

1. När gick du upp idag?
06.30 efter att ha bara snoozat en gång (imponerande va!?)

2 Diamanter eller pärlor? Ja nån diamant skulle jag väl kunna ta ;-)

3. Senaste filmen du såg på bio? Bristande bevis

4. Favorit tv-program? Sex and the city

5. Vad åt du till frukost? Keso och kalkon med citronpeppar

6. Vad är ditt / dina andranamn? Emilia Maria

7. Din favoritmat? Oj massa, tacos, sallad med mangorayadressing, American ribs, vitlöksbröd och kött i alla dess sorter (då inräknat grillat)

8. Vilken mat gillar du inte? Blodpudding, isterband

9. Vilken är din favorit-CD för tillfället? Mamma Mia soundtrack

10. Vilken bil kör du? Helst mercan en solig dag så man kan ha nercabat

11. Vilken är din Favoritmacka? Pågens subs

12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med? Arrogans

13. Vilka är dina favoritkläder? Mina klänningar

14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då? Just nu är det ju Filippinerna som lockar

15. Favoritklädmärke? Oj många

16. Var vill du dra dig tillbaka? På något varmt ställe med närhet till bad kanske

17. Favorittid på dagen? Eftermiddagen

18. Var är du född? Norrköping

19. Vilken är din favoritsport att se på? Kollar inte så mycket på sport...

20. Coca Cola eller Pepsi? Coca-cola, helst i glasflaska

21. Fotboll eller ishockey? Fotboll

22. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Mer nattuggla i så fall

23. Pedikyr eller manikyr? Båda, fast manikyr är det jag gör regelbundet

24. Några spännande nyheter att berätta för oss?

25. Vad ville du bli när du var liten? Modell eller delfinskötare

26. Bästa barndomsminnet? Somrarna med ridläger och familjeresor

27. Varit i Afrika? Nej

28. Nånsin rullat in någon i toapapper? Inte en hel person bara en del av någon

29. Varit med om en bilolycka? En liten krock i Mexico

30. Favoritdag i veckan? Lördag

31. Favoritblomma? Rosor

32. Favorit-snabbmatsrestaurant? Taco Bell som jag gärna skulle vilja ha här i Sverige

33. Har du någon cykel? Ja fast den är på äventyr

34. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Ehh... om jag skulle ha nåt skulle det kasnke bli IKEA?!

35. Läggdags? Runt 10-tiden och senare på helgerna

36. Senaste personen du delade en middag med? Sambon eller ja, jag åt och han satt sällskap med mej vid bordet

37. Vad sysslar du med just nu? Har rast på jobbet

38. Favoritfärg? Rosa och turkos

39. Hur många tatueringar ? En fyrklöver på skuldran men är sugen på en till

Kommentarer
Postat av: Malin

Tjo Ullis! Det var länge sen.. Hittade din blogg gjorde jag iaf =)



Har du krockat i Mexcio? Har jag helt förträngt detta?! Och du skaffade aldrig puma-tatton alltså.. (:



Hade gött!! Kram Malin

2009-03-14 @ 15:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0