Snygg frisyr.

Har jag också nu, så nu är jag så fin! :P Sitter hemma hos Maria nu och väntar på att vi ska få börja dricka vin...haha låter som värsta alkolist men det bjuer jag på.

Vi har varit på Maxi nu och vad fint dom har fått ljust och fräscht. Shoppade gjorde vi lite också, jag fick med mej hem en röd vårjacka, t-shirt och en kjol så nu är det bara att vänta på våren.

Ikväll blir det ju som sagt Munken så det blir nog trevligt. Min älskling lever också och han har inte brutit några ben ännu (peppar, peppar, ta i trä).

Vi hörs!

Kram

Kommentarer
Postat av: Marielle

Gillar du att åka utomlands? :-) Just nu tipsar jag om solresor från 300kr på min blogg.

Kram Marielle

2009-03-03 @ 13:50:33
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0