Nytränad och nyduschad

Har precis kommit ut från duschen så ny är jag ren och fräsch. Var på ett medel puls pass på Friskis precis innan. Kankse inte direkt det roligaste jag har varit med om men svettig blev jag och jobbigt var det så det är väl det som räknas. Kommer röra på mej bra den här veckan och det känns skönt. Snart ska jag väl till Stockholm igen och då kanske det inte blir lika mycket.

Vi håller på med lite långkok här hemma. Eller ja det är väl med Johan som håller på eftersom han varit hemma längst. Ska bli någon god köttgryta men just nu har vi paus för tv-spel (Johan) och dator (jag).

Måste försöka boka en klipptid också till nästa vecka, bara en månad eller två försent men ibland är et sånt som hamnar längst ner på priolistan.

Tänkte jag skulle bjuda på några härliga bilder från i somras. Jag längtar så  himla mycket nu efter sommaren, värmen och solen. Hoppas på en riktig varm och solig sommar i huset! =)


I Stockholm med Sanna och Macke

              


Kryssning med Monka och Robban

                


Nu var jag visst tvungen att fixa potatis, så det är väl bäst att göra som Johan vill! :-)

Kommentarer
Postat av: Monka

Ååå nu längtar jag med till sommaren...=)

2009-02-18 @ 16:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0