New York, New York

Var inne på Englas blogg ( som händer då och då på jobbet ;-) ) och snubblade då på hennes tävling där man kan vinna en weekend resa för två med Airtours.

Skulle jag ha turen och vinna så skulle jag ta med mej älsklingen till New York och fira våran 2-årsdag på ett sätt vi aldrig skulle kunna glömma. Tänk va härligt att få njuta av storstadspulsen, mat och bra shopping! Det skulle ju inte kunna bli mycket bättre.

Så jag håller tummarna nu och vill ni också ha chansen att vinna kan ni gå in här och läsa hur ni ska göra för att vara med och tävla! =)




Kommentarer
Postat av: Tess

Hej har bilder på mitt nybyggda hus både interiör å exteriör bilder så om du gillar design å inredning missa inte å kika in hos mej



kram

2009-02-12 @ 22:50:46
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0