Hemma igen.

Ja då var man hemma i huset igen. Jag har varit i Stockholm måndag till torsdag och i går sov jag hemma hos Henrik, Linda och Mille. Johan däremot kom idag hem från Stockholm. Känns så himla skönt att vara hemma och att älsklingen också här hemma. Just nu är vi inte direkt särskilt sociala... Johan spelar tv-spel och jag sitter vid datorn men vi sitter iallafall bredvid varandra i soffan. Alltid något! =)

Linda och Mille komemr snart hit och då ska vi dra ett varv till Ikea. Henrik är redan i Linköping så vi möter honom där och så ska de rita upp ett kök för det är renoverings dags där nämligen.

Annars blir det lugnt ihelgen. Eftersom vi inte har varit hemma på hela veckan känns det som man vill vara hemma alla fall i helgen tillsammans. Igår hade vi lite tjejkväll jag, mamma och Linda och hennes mamma, vi va på Sing Thai och käkade god mat och drack vin. Riktigt trevligt! Nästa tjejgrej blir nog spa weekend har vi tänkt.

Nu är Linda på ingång så jag måste sluta. kanske tar mej tid i helgen och skriver lite mer! =)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0