Lite rast...

har lite rast eller ja snarare lunchrast men jag glömde bort så det blev lite senare än vanligt. Är på jobbet som vanligt och sliter men det är så kul när man har blandade uppgifter!=)

Ikväll är det dags för salsa med Sanna som vanligt. Vi börjar ju bli riktigt bra nu iallafall om vi får någon som för bra.=) Eller vad säger du Sanna! :P

Ihelgen var det ganska lugnt. I fredags var Johans släkt och firade honom så det var trevligt men barnen levde riktig rövare så det var världens liv men de är ju så söta så det gör inte så mycket. Sen när alla hade gått satt vi och drack och spelade Guitar Hero, Johan fick en till gitarr av sin bror så vi körde mot varandra vilket var riktigt kul. Jag vann de flesta gångerna vilket inte var helt oväntat då jag helt enkelt är bättre än Johan på det! hihi... Sen i lördags åkte jag in till Sanna, vi gick en stund på stan, färgade håret, sen gick vi till Munken för att ta något att dricka vilket reulterade i mycket dricka. Men det var jättekul med väldigt trevligt sällskap!

På torsdag bär det iväg till Stockholm igen men bara över dan som tur är. Skönt att få vara hemma när man har varit borta så mycket nu men självklart eftersom jag äntligen är hemma så är Johan i Stockholm och ska vara kvar där men men det är som det är.

Nej nu ska jag fortsätta göra lite nytta här, vi får se när vi hörs igen. (men jag har ju blivit himla duktig på att uppdatera nu faktiskt tycker jag ;) )

Kram Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0