I huset Askenberg/Sanberg

lagas det just nu mat.

Så himla skönt att vara hemma igen...lr ja iallafall en lite stund. Imorrn åker ju jag och Linda på spa och stannar till söndag. Vilket ska bli så skönt att bara komma bort och bli riktigt bortskämd och uppassad! :)

Ikväll står det lammgryta på menyn vilket jag ser framemot. J är ju nästan en mästerkock så det blir garanterad kanon och så självklart ett glas rött! :P

Annars är det faktiskt ganska lugnt med mej, hade lite planering idag på jobbet och det blir meeeeer Stockholm. De närmaste 4 veckorna kommer jag iallafall vara borta varje vecka minst 2 dagar. Det är nästan så man kan tro att jag inte trivs i Norrköping MEN det gör jag!

Om vi inte hörs mer, ha en superbra helg! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0