Snö igen.

Jaha då snöar det IGEN. Börjar bli lite smått trött på det här. Det var ju så skönt igår och iförrgår med sooolen! =)

Imorgon ska jag till Maria, fira att hon fyller nästa vecka. Hon rymmer iväg till Thailand (nej jag är verkligen inte avundsjuk ;-) ) på måndag så vi får fira i förskott. Har en sån himla bra present! =) Vågar inte än skriva vad det är, kan ju hända att hon läser!

Idag blir det träning med Linda på Friksis, ska på Step så det blir kul.

Måste också hämta ut en paket på ICA för jag har beställt lite kläder! Kanske lägger upp nån bild på mina fynd vem vet.

Har massa papper här jag måste läsa men motivationen är inte på topp men jag måste. Nästa vecka blir det Stockholm hela veckan så då blir det väl torka här igen....

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0