2 år!

Idag firar jag och älsklingen 2 år genom att jag ligger på soffan och älsklingen ligger uppe i sängen och sover! Å nej vi är inte osams vi är bara slitna efter en väldigt trevlig kväll! =)

Vi var först på Asken där vi började med fördrink sen vart det älgentrecote och vin och tillsist avslutade vi med ostar. Så j-a gott allt va. man blir aldrig besviken på Asken. Förresten så var det värsta polisdramat utanför men vi såg inte riktigt vad som händer bara att det kom några polisbilar och några polisar sprang omkring. Vi får väl se imorgon i tidningen om vad som hände. ja i alla fall så fortsatte vi vidare till Munken.

Där satt vi först och myste lite själva sen fick vi sällskap av Peo och hans kompis och sen tittade även Maria och Elli förbi och tog en drink med oss och sen fick vi även sällskap av Tompe. En riktigt trevlig kväll! =) Vi var väl hemma här strax efter 2 och min kära sambo var lite mer dragen än vad jag var så han mådde lite sämre idag! :P

Det är så det kan gå. Imorgon är det Stockholm som gäller och så kommer jag hem på torsdag. Så det lär väl bli dött här på bloggen i veckan!

Nej nu ska jag ut och ta lite frisk luft. Vi ska till Henrik, Linda och Mille sen ikväll. Det var lugnt att vi bjöd in oss på kvällsmat! =)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0