Utgång igen...

Jag har nu kommit fram till att jag börjar bli gammal. Igår när vi var ute flöda det ganska mycket dricka och trorts att jag var hemma halv 1 har jag spenderat dagen liggande på Micke och Sonjas soffa mestadels sovande medan pojkarna har byggt kök. Men nu är jag fit for fight igen och sitter nu hemma hos Sanna och vi har börjat dricka och sedan blir det salsafesten. Kan bli intressant och se vad det är för något egentligen.

Gjorde förresten världens pinsammaste grej igår när jag v ar på väg hem så ramlade jag raklång och slog i knät och hakan och jag trodde jag skulle skämmas ihjäl för alla stod då och stirrade på mej och så ska man ju snabbt upp och visa att man absolut inte har ont, fast det hade jag ju, asont, så jag haltade ut och alla stirrade på mej och garvade säkert för dt måste ha sett så j-a dumt ut. Men men den bjuder jag på.

Nu ska jag gå och hjälpa Sanna med sin beslutsångest angående kläder.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0