Ont i magen och på en fredag...

Sitter på jobbet och har lite rast. Har så himla ont i magen och vet inte varför. Trodde först att det var för att jag var så hungrig men nu har jag käkat men har fortfarande ont. Men men det går säkert över nångång. Maria konstaterade att våra magar är problem magar och jag kan bara hålla med.

Idag ska jag och Maria gymma när hon slutat och så blir det lite tjejmys med tacos efter vi varit duktiga (förhoppningsvis).

Igår var jag och Johan och hälsade på Sanna och Macke efter deras Egyptenresa. Äckligt bruna var dem såklart och själv är man en blekfis. De visade lite bilder från hotellet och så och det såg ut som de hade haft det bra. Det är ju så man blir lite avundsjuk. :-P

Skönt att det är fredag idag. Känns som att jag behöver sova ut ordentligt i helgen för det har varit lite dåligt men det denna vecka. Men det beror antagligen på att jag varit själv hemma.

Nu är det dags för mej att återgå till arbetet. Tänkte  förresten i mitt stilla sinne att jag skulle lägga upp några bilder på några av årets händelser som fångats på bild men vi får se när det kan tänkas komma. =)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0