Jobb, jobb, jobb

Jag sitter här på jobbet och jobbar och så upptäcker jag helt plötsligt... jag har ju RAST. Så då tänkte jag att jag skulle mej på ett inlägg. Den här veckan har jag hunnit jobba och sova i Stockholm, äta, umgås och sova hos Henrik, Linda och Mille, tränat, varit och ätit både huvudrätt och efterrrätt hos mamma och pappa och självklart hunnit mysa med min älskling. Eller iallafall lite... Han kom ju inte hem förns igår men men vi sliter ju inte på varandra iallafall.

Helgen är lika fullspäckad eller ja iallafall kvällarna. Ikväll blir det fest hemma hos Maria med bland annat Moa och Elli vilket ska bli väldigt kul. Det var alldeles för länge sen jag festade med dem. Och sen på lördag så blir det salsafest med Sanna vilket också känns lite kul att pröva på. Vet ju inte riktigt vad det innebär men det blir nog att dansa iallafall! :-P

Nästa vecka blir det Stockholm igen både för mej och sambon. Så vi sliter inte på varandra nästa vecka heller.

Vi måste förresten ta oss till Bauhaus och köpa hem en kökslampa. Johan fick det i fördelsedagspresent (va ju ett tag sen han fyllde) av mamma och pappa bara att vi är så sega så vi har inte åkt och köpt den än.

Nu måste jag jobba igen har en del att gå igenom inför nästa veckas tester i Stockholm så det är lika bra jag fortsätter.

Ha det bra! Kram





Jag och älsklingen i Berlin (Sanna tyckte bussen skulle va med också :-P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0