Glad igen?!

Idag är jag glad igen...hehe nej jag var faktiskt inte så sur igår men man kan ju låta Johan tro det så blir han ännu lite mer omtänksam..;-) Johan åkte iväg och hade grabbkväll så jag åkte till Sanna. Så vi satt och drack och pratade och titta på film så det var mysigt.

Idag har vi haft Julia här hos oss och gud vad hon pratar. Hon är ju så himla söt men det är skönt när hon åker hem också så man får vila öronen lite. Henrik, Linda och Mille var också förbi och tog en fika med oss.

Imorgon är det dags för mej och Sanna att sätta igång med salsan igen. det ska bli kanonkul att få fortsätta att lära sig.

Nu är det dags att fixa lite käk men tänkte jag skulle slänga in några bilder sen lite senare.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0