En underbar kväll.

Igår var vi med Johans föräldrar och syskon med respektive på Bacchus och sen på konserten Champions of rock i Louis de geer och det var så himla trevligt. Vi njöt av god mat och dricka på Bacchus, för mej blev det lantbröd med tapenade till förrätt, planka till huvudrätt och en tryffel och baileys till efterrätt. Behöver kanske inte säga att jag var supermätt efter det. =P

Sen var det dags för konserten med Peter Johansson som stod för det mesta av sjungandet och det var så sjukt bra. Peters röst var som gjord för Queenlåtar och kören och banet var helt otroligt. Det var en väldigt härlig stämning och de sista låtarna stod alla upp och klappa och sjöng med. Det var helt enkelt grymt.

När konserten var slut gick vi till Munken för att ta en drink efter konserten och även där var det väldigt mysigt. Vi satt och drack och pratade och sen vid halv ett åkte vi hem med bussen. Kunde inte vart bättre faktiskt! Stort tack till Johans föräldrar som bjöd både på mat och konsert!


Annars har jag legat hemma hela veckan och haft maginfluensa. Inte alls roligt så jag har inte haft nån ork att skriva nåt i bloggen. Jag har legat på soffan för det var det ända jag orkade....

Imorrn blir det att åka iväg till Stockholm, skulle egentligen åkt i veckan men vi fick skjuta det till den här veckan istället och det gick ju bra.

Nu ska jag väcka sambon som ligger och sussar lite så ska vi se om vi kan städa undan här i huset. Förstår inte att vi ska va så duktiga att stöka ner även fast vi båda är i Stockholm så mycket men så är det.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0