Uppe med tuppen!

Idag gick jag upp i tidigt med min älskling. Ja han är otroligt nog fortfarande hemma och till och med idag är han hemma fast han åker till stockholm imorgon och kommer hem på fredag. Men jag är ju inte själv hela veckan så det uppskattas. Jo alla fall jag gick upp tidigt och var på jobbet tidigt, hela 1 timme och en kvart tidigare än vanligt. Dock inte för att jag tycker om mitt jobb (vilket jag faktiskt gör) utan för att jag ska kunna gå tidigare nu på eftermiddagen så jag kan gå och träna vid 4 och sen komma hem skapligt till sambon.

Hann även med en snabb lunch med Linda, Mille och mamma idag så det var trevligt. Vart på Chili (tror ja det heter) på ströget så det var nice.

Igår var det salsa. Jag och Sanna gick både på nybörjarkursen och fortsättning så vi dansade i lite mer än 2 timmar så man var lite trött i benen efteråt.

Och imorgon blir det mer sport. Jag och Henrik ska ta med våran kusin Jesper till Yxbacken för att åka slalom. Ska bli kul faktiskt, var ett tag sedan jag åkte. Mamma planerar ju storstuga i Idre till nästa år så vi får se hur det blir med det men man kan ju alltid hoppas att hon är seriös! =)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0