Snart är det slut...

...på dagens jobb. Har inte tagit nån rast nu på eftermiddagen så då tänkte jag att jag kunde ta en nu och skriva ett inlägg. Det förra inlägget vart ju inte så långt. haha

Men jag vet fortfarande inte vad det är jag har glömt, men men kommer väl kanske på det nån gång eller om nån annan gör det åt mej.

Ikväll blir det danspasset på FS och det ska bli riktigt kul och se vad det kan vara för något. Jag tycker det är så himla kul att dansa så det kan nog bli riktigt roligt kan jag tänka mej. =)

Annars är jag själv i veckan. Älsklingen är i Stockholm som vanligt så jag är heeelt ensam i vårat stora hus. Ska försöka träna några gånger den här veckan också. Vart ju ingen träning alls förra veckan eftersom det var Stockholm som gällde hela veckan och i helgen "hade jag inte tid".

Nej nu ska jag göra ett sista ryck!

Kram




Berlin, Berlin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0