På väg mot...

...gymmet. Ska snart börja packa ihopp mina grejjer och möta upp Maria på gymmet.

Danspasset igår var riktigt roligt fast jag kommer nog inte gå på det något mer då jag fick så himla ont i knät. Jag tror inte det var så bra för mina stackars knän så jag får återgå till de andra gympa formerna. På torsdag ska jag förhoppningsvis ge mej på aerboicsen och hoppas då på det bästa.

Alla hjärtans dag snart också ju. Blir dock inget avancerat. God mat och vin och mys tillsammans hemma. Det kan inte bli bättre! <3

Kram

Kommentarer
Postat av: anna

haha du å ditt ex blev tillsammans då:O shit, sånt ska inte jag komma ihåg!!:D

2009-02-10 @ 16:24:10
URL: http://respekttretton.blogspot.com
Postat av: Anonym

då ska jag kolla hur de går för dig när du kör aerobicen =) Jag ska köra mixpasset skivstång o spinning kl 19 så jag är där inne precis innan dig =) Får se om jag tar mig ur salen eller om jag är helt slut o ligger på golvet som en annan utslagen

Ha de bäst så ses vi imorgon kommer vid elva matte vabbar halva dagen o jag halva-

Kram

2009-02-11 @ 16:14:23
URL: http://singelammaistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0