Då var det torsdag igen...

En dag kvar (utöver den här) sen så är det helg. Känner mej lite halvseg idag eller har gjort hela veckan men det kanske beror på att jag har varit hemma hela veckan och det är ja ju itne van vid. =P

Ikväll så är det ju dags för aerboicsen och sen efter det ska det bli hemmagjord kebab i bröd med vitlökssås. Jag vart sugen på det så jag var tvungen att ringa till älsklingen och höra om det var okej mat för honom ikväll. Han kommer ju hem ikväll så då var jag snäll och lät honom bestämma lite med maten. eller ja iallafall han fick säga vad han tyckte. (Skulle ha blivit mitt förslag i vilket fall som helst men man ju kan ju iallafall vara snäll och låta honom tro att han får vara med oss bestämma ;-)  )

Igår var jag ju och fikade med Lisa, va kul att få träffa henne innan hon drar iväg från Sverige och sen gick jag till Henrik, Linda och Mille och vart bjuden på tacos. Min sötnos till brorson bjöd även på en rejäl spya på både käder och hår men men det är sånt man får ta...

Tänkte jag skulle bjuda på en bild på mitt superminne när hon var och hälsade på i Mexico! =)





Anna "superminnet" och jag i Mexico på VIP-bio! =) (Notera hur brun jag är)

Kommentarer
Postat av: anna

haha, du vet att man läser det som att de är lisa på bilden innan man sett texten under va?:) schysst å ta en bild från min typ första dag när jag är kritvit..haha, jag var ju iaf liiiite brun när jag åkte hem;) puss, snart ses vi!:)

2009-02-12 @ 18:50:58
URL: http://respekttretton.blogspot.com
Postat av: anna

förresten, du skämdes av nån anledning där för mig?! whyyy? ja jaust de, superminnet säger "jävla turister":D

2009-02-12 @ 18:51:59
URL: http://respekttretton.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0