Brorsan piggar upp...

Henrik ringde precis och föreslog att vi skulle fika innan vi hämtar upp Jesper för att åka till Yxbacken. Och självklart var jag på idéen. Så alldeles strax ska jag packa ihop här och bege mej mot något kondis för att inhandla något smaskigt åt oss. Det blir semla till Henrik så får vi se vad jag kan tänkas få.

Så lätt var det att pigga upp mej, allt jag behövde var min bror som föreslog lite fika. =) Haha jag var nog inte så nere som jag trodde! :P

Hoppas bara att jag inte bryter några ben sen! Håller tummarna för det! =)

Kram

Kommentarer
Postat av: Marielle

Vad tycker du om mina nya kläder från H&M? :-)

2009-02-19 @ 17:05:16
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0