Ansiktsbehandling.

Idag efter jobbet ska jag iväg på ansiktsbehandling på Hair'n Beauty. Ska bli himla skönt, eller ja portömningen är ju itne så himla skön, men allt det andra iallafall. Efter det blir det att åka hemmåt för som jag brukar se ut eftyer ansiktsbehandlingar så är det inte så kul att visa sej för folk.

Upptäckte förresten nu att det är fredag den 13:de. När jag var yngre gick jag jämt och tänkte på att inget fick hända när det var fredag den 13:de och var nästan lite nojjig över att det skulle det. Men även jag har växt upp! =P

Var ju på aerobicen igår. Var så himla kul! Allt satt ju inte klockrent men nästa gång ska jag nog klara allt galant. Känns skönt att man kommit igång med träningen ordentligt nu.

Imorse var det tufft att komma upp, dock inte pga träningsvärk, utan att älslklingen fick ligga kvar och sova då han är ledig idag. Annars så sover jag själv och då ligger ingen kvar och är älsklingen hemma går han upp före mej. Vilket I-landsproblem!


Kommentarer
Postat av: Moa

Hm funkar såndär portömning? Skulle jag behöva haha man ser knappt näsan för all asvarta prickar ;) (okej nää inte så illa kanske:)

2009-02-16 @ 12:57:32
URL: http://royalwithcheese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0