Bowling!

Har precis slutat för dagen och sitter och väntar på att klockan ska bli halv sex för då ska jag och några tjejer från jobbet bege oss till Hugo för bowling och planka. Värsta mysigt! Vi ska självklart också fira att C snart är husägare!!

Har förresten blivit jättesnorig. Det är ju inte länge jag är frisk mellan omgångarna men nu blir det förhoppningsvis inte mer än just bara förkylning. *hoppas hoppas*

Har även beställt hem lite filmer så jag och älsklingen kan ha lite jul/filmmys i helgen. Hoppas paketet komemr snabbt bara. Väntar ju även på mina "pärl"-beställningar. Men som  man säger den som väntar på nåt gott väntar aldrig (alltid) för länge!

/Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0