Massa grejjer!

Sitter nu på jobbet, kom hit lite tidigare för jag tog bussen idag. Vi bor ju i huset nu så detär itne bara attgå till jobbrt mern det är det värt!=)

Flytten gick snabbt och smärtfritt eller ja nästan iallafall jag var lite sliten efter att ha jobbat natten och sen flytta men annars gick allt bra. vi hade ju många som hjälpte till så ett STORT tack till er!

Vi har under veckan hållt på att packa upp och J har fixat med vardagsrummet, han har ju den turen så att han är ledig den här veckan och nästa vecka men jag får allt gå till jobbet! :P

Igår när jag kom hem hade han tapetserat färdigt fondväggen i vardgasrummet, så j-a snyggt vart det! tur att man har en händig karl i huset! =)

Nej nu ska jag snart börja jobba ska sen efter jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0