Tack för i lördags...

Tack allihopa för i lördags!=) det var riktigt kul och det roligaste var att alla var utklädda, helt otroligt. Jag ska ladda upp lite bilder när jag har lite mer tid. Hade ju mycket tid i söndags egentligen men jag var lite sliten, men det är ju kanske inte så konstigt eftersom det blev ganska sent.=)

Igår var det sista lektionen på salsan, lite tråkigt men det börjar ju i januari igen så vi får träna nu under julen eller hur Sanna! =) Vi brukar ju inte va så duktiga på att träna hemma men man vet aldrig även vi kan ju överraska.

Idag blir det lite julklappshandel, Johan kommer och hämtar mej efter jobbet så då ska vi väl hinna undan alla julklappar. Jag håller tummarna iallafall. Känner mej lite stressad då hela veckan är fullspäckad med både det ena och det andra.

Snart åker vi ju också till Berlin, ska bli så himla skönt att dels bli julledig och sen att få komma bort lite och bara njuta, äta och dricka gott. Det kommer bli kanon känner jag på mej.

Jag ska försöka få in lite bilder innan vi åker till Berlin så det är bara att hålla tummarna!

Kram Ulrika



Just ja om ni är nyfikna på bilder kan ni gå in och kika på Elins blogg, där finns det nämligen några bilder från i lördags!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Låter som vi missade något, typiskt att det alltid ska hända något. hoppas allt är bra annars. kram kram

2008-12-16 @ 17:10:13
URL: http://lillakrypin.blogspot.com/
Postat av: Monka

Tack själva, det var verkligen en kanon trevlig kväll!!!

Trevlig resa!!



Kram

2008-12-18 @ 19:19:04
Postat av: Enirotrollet L

Hej tjejen hoppas att ni har det bra själv sitter jag på jobbet och ska snart gå hem eller ja hem först o sen på julfest med vännerna så de är bara att kasta sig hem o svida om o på med "ansiktet" och sen ut i partynatten haha...

Undrar om jag kommer iväg eller ej när jag väl är hemma hihi =)

Ha de bra o God jul om vi inte ses innan.

Kram

2008-12-20 @ 23:30:28
URL: http://singelammaistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0