Sötaste Mille! <3

Var igår på BB och hälsade på min brorson MIlle. Helt sjukt att Linda och Henrik blivit föräldrar, det var en mycket stolt pappa jag träffade och så söt han var. Så liten! Det var ju inte länge sen vi var där och hälsade på Sonja när hon hade fått Jacob och han var ju lika liten men man blir alltid lika tagen av att de är så små.

Efter sjukhusbesöket åkte jag hem till Sanna och Macke eftersom Johan var kvar på ett akutjobb så jag blev hämtad av honom där runt halv 11 så idag är man lite sliten. Har faktiskt suttit lite i trafik idag och det är så kul att göra det när man itne gör det så ofta. Så kul att ha lite andra grejer att göra också på jobbet.

Nej nu ska jag nog faktiskt sätta mej i trafik igen och se vad som händer. Annars som sagt igår blir det lite firande av Johan idag med lite mat och dricka så det blir nog trevligt. Till helgen annars ska jag umgås med Sanna på lördag iallafall sen får vi se vad som händer.

Kram Ulrika

Kommentarer
Postat av: anna

hej! och tack själv, de va mysigt!! kul att henrik blivit pappa nu med då, och du faster!:) hälsa å gratta! och så tycker jag du ska blogga lite så känns de iaf som att jag vet vad som händer i ditt liv;) puss och kramar!

2008-12-05 @ 16:27:43
URL: http://respekttretton.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0