Munken!

Sitter här på jobbet och väntar på att Maria ska sluta jobba, själv slutade man ju halv fyra men snäll som jag är så väntar jag ju. Jag ska ju med henne hem men ändå. Blir en snabbis in till systemet för att köpa en cider eller två som vi ska ta innan vi går till Munken för att möta upp några jobbarkompis för lite dricka och käk. Man kan ju nästan tro att jag är stammis där! :P

IMorgon är det maskerad och jag är så laddad inför det. Ska bli riktigt kul, hoppas bara att alla klär ut sig som vi skrev är ett MÅSTE. Jag har en känsla av att Johan och Macke komemr va snyggast haha. Om ni har tur kanske man även kan lägga upp några bilder här får väl se hur man mår på söndag. haha

Nej nu komemr Maria så nu drar vi. Vi får se när jag skriver nästa gång.

Kram Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0