Idag blev jag faster!=)

Henrik ringde runt 10-tiden och berättade den glada nyheten att jag blivit faster!=) Linda och Henrik har blivit föräldrar till en liten pojke som ska heta Mille. Jag är så himla glad för deras skull och väntar med spänning tills vi ska få träffa underverket!

Imorgon blir det lite firande för Johan som fyllde i tisdags, blir lite mat och lite gott att dricka med släkt. Han fick Guitar Hero av mej till PS3an så vi har lirat en del, ska faktiskt erkänna att jag har lite ont i armen efter stått 2 kvällar och nördat!=P

Sen är det snart dags för inflyttningsfest också, hoppas det är många som kan och att alla klär ut sig, för det är ju faktiskt ett måste!!!

Annars rullar allt på som vanligt, jobb och mer jobb och så resor till Stockholm.

Hörs snart igen!
Kram Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0