Duktig på uppdatering!

Ja så duktig var jag på att blogga... men min bärbbara dator har inte funkat sen vi flyttade till trean i stan så det kan ju bero på det ska försöka fixa iordning den så småningom...

har ju börjat titta på hus nu också... så det kan gå... säger inget nu men vi får se vad som händer, det är bara hålla tummarna! =)

Är nu på jobbet och får snart gå hem som tur är, har jobbat sen halv fyra så det känns att det börjar bli sovdags.

midsommarafton har ju precis passerat hade jättetrevligt på landet med alla "medverkande", midsommar blir ju alltid en lång fest med massa mat och dricka. man äter ju och dricker mest hela tiden. men det är ju alltid trevligt!

nej nu ska jag sluta för snart får jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0